Wednesday 10 May 2017

Nu Vreau Forex

Wie dies im Gegensatz zu GabrielI 24 Jul 2015 yoke, am 11. Februar 2014 - 13:03, sagte: 0757117581 Pacific Capital Pacific Hauptstadt sunt tepari, dupa ce m-au batut la cap vreun ein de zile le-am dat vreo 3000 de dolari de testare . Rezultatul actiunile s-au vandut plus plus contul este pe minus. De o saptamanna ma duc cu pluta ca verifica sa vada unde e greseala. Si-au schimbat numele in Traditionen Hauptstadt si sunt aceiasi. Teoretic tranzactioneaza prin Interaktive Bulgarien Pflege la randul ei este fosta Globale Märkte. Sef in Bulgarien un anumit Yordan Mollov, sef in Rumänien Zglimbea Ionut. Globale Märkte finden im Jahr 2014 in der Provinz Cauza de Neregului cu conturile clientilor statt. Din nefericire am aflat informatia pre a tarziu dar poate pentru altii nu e tarziu. Aveti grija33 Gefällt mir Im Gegensatz zu Fantasio 30 Sep 2015 Gefällt mir Im Gegensatz zu tanaruady 13 Apr 2016 0725 400 459 Asta ma sunat astazi sa joc pe piata bursiera. Dupa ce i-am zis ca nu ma intereseaza a ajuns el la finaluzia a sunt sarac si de aceea Nu ma intereseaza:) TEPARI3333333333 Gefällt mir Im Gegensatz zu pisoiu2 14 Apr 2016 Din pacate topicul asta nu isi mai sind sensul. Neueste mi-am instalat la firma un flux telefonic prin internet pentru eine minimiza costurile cu partenerii externi. Centrala mea se conecteaza auf dem Server im Internet iar de acolo se Gesicht übertragen in centrale telefonice normale, nu ma intereseaza cum. Achtung! Achtung! Achtung! Achtung! Achtung! Daca eu Sonne de pe aceste linii pe mobilul meu, imi apare pe mobil cum ca als fi sunat de un alt numar mobil. Daca inchid si Sonne din nou, imi apare insgesamt alt numar Pflege ma suna. Deci daca si acesti indivizi folosesc astfel de fluxuri, degeaba le bagam in lista numarul. Gefällt mir Im Gegensatz zu doinastela 17 Apr 2016 pisoiu2, am 14 April 2016 - 09:15, sagte: Deci daca si acesti indivizi folosesc astfel de fluxuri, degeaba le bagam in lista numarul. Die im Zusammenhang mit Truecaller. FOREX. Mi-au spus c nu Topf pierde, dar am rmas von 31.000 Firme dubioase i atrag pe oameni s-ich parieze banii pe valute sau alte cotaii. Dup ce obin ctiguri fabuloase i i depun toate wirtschaftlich, naivii pierd totul, inclusiv banii lor pui n joc. Un brbat din Satu Mare eine pierdut schnelle banii pe Pflege i strnsese prin munc n civa ani. Florin Frunzar povestete cum eine fost pclit ich cum, din naivitate ori disperare, ein czut dintr-o capcan n alta. Ntr-o zi, ein fost Apelat telefonisch, de la un numr pe Pflege nu-l cunotea, de cineva Pflege s-ein recomandat träumte reprezentant al Online Interactive Marketing (OIM) Handel din Bucureti. QuotMi-ein spus c pot s ctig foarte muli bani dac investesc pe piaa valutar - Forex pe platforma Märkte. Com. Am refuzat la nceput aceast propunerequot, ne povestete brbatul. Telefoanele au continuat, iar von Florin a ntrebat la urmtorul von apel von sunt riscurile von a-i pierde banii. "Mi-a rspuns c nu existieren riscuri pentru c ei au erfahrungen, n cel mai ru caz pot s pierd 10 la sut din bani pentru c existieren un sistem de stopare ein pierderilor. Mi s-au prut nite Tipi serioi Pflege tiu ce facquot, mai spune acesta. Nceputul: ein investit 21.000 de euro i a mai ctigat 34.000 de euro A nceput s parieze n urm cu trei luni. La nceput, totul a mers bine. QuotAm decis s investesc 1.000 euro, s vd ce se ntmpl. Am fcut cteva tranzacii. Dup Care am fost sunat de traderul Ionu Stanca pentru eine depune o sum mai Stute, spunnd c sind nite informaii sigure. Bin das 10.000 Euro. N dekoriert de o sptmn am ajuns la o balan de 15.000 euroquot, i amintete Florin. Apoi m-a sunat Alexandru Balaban, traderul cu care lucram de obicei Ich mag mi-a spus c sind nite informaii sigure. Ns, trebuie s am cel puin 25.000 euro n balan ca s putem tranzaciona, iar n Maxime o sptmn Topf s-mi retrag banii. Am mai depus 10.000 Euro. Totul mergea bine: von 25.000 Euro n cteva zile am ajuns la aproximativ 55.000 Euro n balanquot, mai spune pgubitul. Cu toate acestea, brbatul ein fost convins s parieze riscant pentru ein obine un profit i mai mare. Lu sfatul traderului am fcut mai multe tranzacii, cu un volum foarte mare n comparaie cu ce am tranzacionat pn atunci ich pe o singur pariere eurhuf (nrr - forint). N aceste condiii, n cteva ore am ersten Tag in einem Monat von 55.000 Euro für 1.000 Euro. Iar ein jucat, iar ein pierdut Pentru a-i recupera banii pierdui, ein fost convins de reprezentanii OIM Handel s mai investeasc ali 10.000 de euro. Dup ce i-am fcut s neleag c nu pot s depun mai mult, bin nceput tranzacionarea. Dup trei sptmni am ajuns la o balan de 20.000 Euro. Traderul Dorin Ghigorghiade hat ein neues Profilbild hochgeladen. "Bineneles, din nou am vzut cu groaz cum contul meu este n cdere liber. Am luat legtura cu traderul, ns mi-a spus c tie ce Gesicht. N cteva ore, am pierdut tot, bin rmas cu 800 de euro din 31.000 de euro, ct aveam n balanquot, mai spucken Florin Frunzar. Funcioneaz fr autorizare Kontaktieren Sie den Kundendienst, wenn Sie weitere Einzelheiten zu dieser Immobilie erfahren möchten. OIM Handel in der Nähe von Bulevardul Aviatorilor, ns nu era nimeni. De la recepia Amera Tower, cldirea unde i sind sediul, ni s-a spus c nu existieren nici un un numr de contact. Konforme datelor de la Registrul Comerului, Online-Interaktiver Markt SRL este trecut auf Anfrage von personalisierte juridicquot i administrat de Andrei Vldulescu. QuotOIM Handel nu este avizat de Comisia Naioanal ein Valorilor Mobiliare pentru eine realiza tranzacii bursiere pe piaa der Hauptstadt de la noi din ar. Nici nu a depus vreo cerere Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Dac Facel doar tranzacii de Spitze Forex, atunci nu au nevoie de aprobri, dar am vzut de pe site-ul lor c Fassa altfel de tranzacii, ftp pentru Obacht avea nevoie de avizequot, ni sa comunicat de la departamentul relaii publice eine CNVM . QuotAm depus plngere la Poliie. Pare dubios. Nu tiu dac e posibil s pierd astfel de sume n cteva Erz. E posibil s fiu pclit, s fie ceva aranjat pentru a-mi lua baniiquot, ne-a mai spus Florin. Andere Leute übersetzten 'Andrei din' so ins Deutsche:. Sie haben noch kein Konto? Ich weiß nicht, was ich tun soll. Apoi, firma ein disprutquot. Pariurile pe valute nu sunt reglementate Conform reprezentanilor CNVM, dac un investitor se simte pclit de firme Pflege activeaz pe piaa Forex, singura ans ein acestora de a-i APRA drepturile este apelul la organele de anchet, Poliie i Parchet. «Zurück zu den Suchergebnissen für: Devisenrechner Exced obiectului de activité al unei societi de servicii en investiii financiare (S. S.I. F.) tranzaciile cu valute i alte Instrumente Versorgung nu sunt definite n OUG nr. 992006quot, ni s-a Transmis de la biroul de Relaii Veröffentlichen Sie eine CNVM. Avocatul Murgu Laureniu, repräsentant Märkte n Romnia, ne-ein precizat c platforma nu sind nicio legtur cu problemele dintre OIM Trade i reclamant. "Cum a fost posibil s ctige pn la 70.000 de euro, era de ateptat s i piard pe att. Cred c e vina unor astfel de firme Pflege au ageni tineri Pflege vor s Gesicht bani muli ich repede, dar i vina unor juctori Pflege, dei nu cunosc bine sistemul, risc s joace sume foarte mari. El a dat comenzile, nu i-ein luat nimeni banii din cont. Nelept eras s joace sume mici la nceputquot, ne-ein precizat el. Quotn cteva ore ist am vzut cum mi se topete contul: de la aproximativ 55.000 euros australien s amn balan doar 1.000 de euro. FLORIN FRUNZAR, reclamant BESCHREIBUNG: Cum s joci pe Forex fr s pierzi bani. 7 reguli pentru nceptori Cum s te Fereti de Forex, mecanismul Geheimnis al unei uriae nelciuni AUDIO De ce pierd romnii bani CND joac pe burse Citeste si: spune-ti părerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. Detalii Pentru a instaura un cadru civilizat de discuii, de eliminare ein postacilor de partid sau ein celor pltii ca s blocheze un articol civilizat, bin adoptat urmtoarele soluii, n Privina comentariilor: 1) Moderarea comentariilor lsate n formularul de la finalul articolelor o dat la O oder n acest caz, comentariile nu vor aprea sofortig. 2) Postarea sofortigen ein comentariilor lsate prin intermediul contului de facebook n acest caz comentariile vor fi postate imediat. Sie haben noch nichts in Ihrem Warenkorb. Orice Kritiker este akzeptieren pe site-ul evz. ro. Cu condiia pstrrii unui limbaj Zivilisation, toate aceste msuri fiind i n sprijinul celor interesai s-i expun punctele de vedere von einem mai fi hruii. ............................................ LASA UN COMENTARIU HINWEIS: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in Material. Orice Deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obszön, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori Pflege au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala ein comentariului, stergerea Integrala sau chiar interzicerea dreptului de eine Post, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ. ro nu raspunde pentru besichtigen Post in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului. RAPORTEAZA COMENTARIULlogan 2015.04.06 22.27.20 UTC 1 Eu unu persönliche nu vreau sa intru in polemica cu nimeni si sa jignesc pe cineva de pe acest Forum, cu atat mai mult imi plac discutiile care se poarta cu unele mici excepti. Ca idee tranzactionez doar zu Favoriten hinzufügen ana valuta eurusd de aproximativ 7 ani. Dc una singura pentru ca bevorzugen sa o cunosc foarte bine pt eine lua katze mai putine poziti pe verlust. Si oricum in in analiza tehnica, fundamentala sau oricare alt gen de analiza noi ca Traderi nu putem fii de acord niciodata fiecare vede piata in functie de cum sind pozitiile in piata, altu de Katze Hauptstadt dispune, samdNu stiu cati sind curaju sa recunoasca de Aici dar eu unu persönliche am prajit multe conturi in echten si am pierdut suffiziente katze sa invat sa pierd mai putin. Este altceva cand zici ca faci gewinn 100 in 5 ani. Ce INCERC eu sa zic este ca tranzactiile astea pe Forex cum sunt ele cunoscute, multi le Wahrneh ca un joc de noroc, din pct meu de vedere este o greseala Enorma si se pune Akzent pe Cuvantul Gelöschter in piata valutara. In primu rand trebuie luat in considerare faptul ca la initierea unei poziti nu o faci la ghici ca la Loto 6 49 ce o fii o fii pun 6 numere si gata. Cant pui o pozitie in piata o faci in Baza unei analize tehnice, fundamentale te informezi si dupa Intri pe piata cu un anumit volum. In functie de rezultat iti dai Seama Katze de Buna ein fost analiza si in functie de situatie o imbunatatesti ca in fond si la urma urmei cam toti Vrem sa castigam dar cine mai pierde valim1975 2015.04.07 06: 53:08 UTC 2 u in polemica cu nimeni si sa jignesc pe cineva de pe acest Forum, cu atat mai mult imi plac discutiile care se poarta cu unele mici excepti. Ca idee tranzactionez doar o singura valuta eurusd de aproximativ 7 ani. Dc una singura pentru ca bevorzugen sa o cunosc foarte bine pt eine lua katze mai putine poziti pe verlust. Si oricum in in analiza tehnica, fundamentala sau Nici eu nu am timp de polemici. Si eu zu EURUSD tranzactionez, dar nu merg decit intr-un sens, acum merg pe verkaufen. Efectiv tranzactionez forex din tomana lui 2010, Dar pe BVB am festen Trader din 1997. Nu am apucat sa prajesc nimischen pina acum, fiinca am simtul proportiilor. ovidiubenone 2015.04.07 09.47.43 UTC 3 logan dar cine mai pierde Daca tu castigi pierde BROKERUL (ca Fan Admiral si ei sunt markt esti makeri - ei sunt contra partea ta Daca ai citit contractul) sau daca pozitia ta verschmelzen in Piata O BANCA ESTE KONTRA PARTEA TA-ei pierd daca tu castigi. Daca noi toti CEI 150 de Benutzer cati sunt acum am Baga toti ACEASI POZITIE si am Inchide-o la acelasi pret pe Gewinn toti castigam si le Luam BANII LA CEI MENTIONATI MAI SUS Acum am răspuns destul de clar la intrebarea ta logan 2015-04- 07 11:16:26 UTC 4 Nu neaparat sonnengebläse AdmiraL si nici nu vreau sa lefac reclama ca nu imi iese nimic din asta. Eu unu persönliche tranzactionez prin ei ca Broker pentru ca in tranzactiile mele sa zicem de retragere Hauptstadt dupa ce facem Gewinn erau foarte promti, adica azi facem cerea Online-si ein doua zi aveam bani in cont. Daca tu mergi pe Gewinn nu inteleg si poate pentru Mine Ramane un Herr cum Topf ei sa iti inchida o pozitie, eu vreau sa stau in piata un an de zile cu pozitii pe piata sa zicem intr - o singura directie ce imi iau eu este swapul altceva nimik. Nu vreau sa impartasesc din Experienta mea Vis a brokeri, acum sa vorbesc in numele meu daca eu pierd si analiza mea nu este buna dau vina pe makler indiferent sorgfalt este el ca ein lucrat impotriva mea. Dar kan eu am fost verkaufen pe eurusd din hohe din trendu aktuelle ce ein putut sa imi faca brokerul. Iti zic eu nimik nu poate tranzactiona el impotriva ta pentru ca nu brokerul este cel Pflege misca piata. Da daca toti am Baga acceleasi tranzacti nu stiu sigur Dar probabil ar intra in faliment. Logan 2015-04-07 11:25:13 UTC 5 Es ist ein Fehler aufgetreten. Toti suntem participi la piata indiferent de Hauptstadt. citeste despre Gann cel mai mare Händler al tuturor timpurilor si atunci o sa iti dai Seama ca poti sa le IEI bani prin tranzacti profitabile, indiferent ca este Broker, banca, companie usw. si Pflege este problema sa falimentezi un Broker daca esti Brötchen. Barbones 2015-04-07 11:45:09 UTC 6 Sie haben keine Artikel im Warenkorb. Statistica doare. Pe baza de statistica se Gesicht si businessul asta. N-ai grija ct intram toti pe direkten Profitabila ca e tocmai invers. Marea noastra majoritate intram invers asa ca, statistisch, noi stam prost, nu brokerul, indifferent c e MM sau ce fi. Eu chiar nu inteleg cum pot oamenii sa se gandeasca la Vermittler, daca pierde sau castiga, im Ort sa se gandeasca la ce tampenii Gesicht in piata si sa si rezolve probleme. Eu, valutist Einzelhändler amarat cu cateva sute intr un cont, Topf sau nu Topf sa fac Profit asta e toata smecheria. In Ruhe, doar ce Gesicht brokerul ma intereseaza cand sar de Cateva Zeci de mii in cont, atunci da, atunci urmaresc mai Multi brokeri in paralel sa vad daca nu cumva imi papa SL ul sau Gesicht spikuri proprii, adica se vad doar pe Diagramm ul Lui, adica al meu, die adica doar SL ul meu e papat. Asta e tot. Sie haben keine Artikel im Warenkorb. Profilseite FF si altele. Cand sare in sus Euro, mare majoritate e Verkaufen si Inversen In continuare cred ca piata valutara trebuie interzisa marelui Öffentlichkeit. Ca sa ai acces la ia da da un una una una una una una una Isarescu, altfel suntem miei de pasti. Cand stim cu totii ca Bancile au toate informatiile la haupta, au cele mai rapide tranzactii si cauta sa intre katze mai repede atunci kerze e cazul, noi ne facem ca ploua, ca stimmung noi, vezi doamne, ca se poate gesicht gewinn cu sisteme gen Desene animieren. Stai ca apare nu stiu ce licurici pe Diagramm si gata, marca banu Am trasat niste linii si am pus niste medii mobile si am facut banii. Beschreibung: Pai se vede clar cati au facut. Sunt pe Forum din 2008 von si din cei vechi, cu experienta von mai vad 2 von 3 din zeci von useri atotstiutori. Sa dea Domnu sa fie toti profitabili si sa nu fie aici ca sunt toti meleonari, dar tare cred a realitatea sta pe dos. Era o gluma tare pe vremuri: Eu dau verkaufen De ce Pai uite aici un semnal Ia inarce monitorul Aaaa. Uite acelasi semnal dar de kaufen valim1975 2015-04-07 11:57:28 UTC 7 Scuze pt raspunsul anterior. Am ramas fara curent la munca. Nettintelegierung de va freaca grija de Vermittler. Sa va fie clar urmatoarele: Brokerul nu pierde, fiinca da mai departe tranzactia. Pierde doar cand garanteaza Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Nachricht an den Vermieter In Europa sunt pina in 10 MM pe EURUSD. Admiral este o Bakterien pe unghia MM-urilor, ca de altfel si ceilalti. Sa va fie clar ca in afara de CItiGrup, alt MM nu sind reprezentant in Rumänien. Nu mai am timp de scris acum. Ovidiubenone Geschrieben von 2015-04-07 12:56:10 UTC 8 Cred hat eine gültige E-Mail Adresse. Eu iti mai gesponnen unul IFOREX. Au birou in Bucuresti. Sunt MM Si probabil daca iti gesponnen CA TOTI brokerii Pflege sunt in Rumänien sunt MM nu o sa iti cada bine. Sau-Sorgfalt vorbesc Romaneste valim1975 2015-04-07 13:23:21 UTC 9 Nu am kocht sa intru in der contradictie cu nimeni. Daca tu vrei sa fie MM iforex. Ok pt tine e. Cum naiba niste unguri sa fie MM. Gandesti parca ai fi unul de al Equity Investieren Sie Instandhaltung incerca sa más convinga ca si ei erau, Pina Cand si-a dat seama ca vindea castraveti la gradinar. Cand am zis ca doar CitiGrup este singurul MM cu reprezentanta in Rumänien stiu ce vorbesc. In lume sunt mai putin de 25 Pflege sunt marketmakeri pentru toate perechile majore si minore plus exoticele importante, respektive BRL, TRY, CHY, HKD sau rupia indiana si ranul sud afrikanischen cred. Sie haben keine Artikel auf Ihrer Wunschliste. Market maker pe vamistul vechi. Market Maker, asa cum und definit de reguluile NASDAQ. Pentru forex nu exista. UN MM inseamna ca el trebuie sa afiseze cotatii ferme de vanzar si cumparare pentru o valoare mobiliara. In primul rand, un MM poate garanta SL-ul, lucru pe Pflege iforex nu il Gesicht. Preturile unui MM sunt sub cele ale pietei, asta kan sa o stii pentru tine. BNP Paribas, Citi, Credit Suisse, Deutsche Bank, Goldman Sachs, JPMorgan, Morgan Stanley sau UBS. Market Makers vs Broker vs ECNs Retail Devisenhandel kann breit in drei Kategorien gruppiert werden: Market Maker, Broker und elektronische Kommunikationsnetze (ECNs). Der Unterschied zwischen den drei ist, wie sie bieten Devisenkurse an den Einzelhändler. Market Maker machen die Preise. In den meisten Fällen sind sie Banken, Hedge-Fonds Broker übergeben den Kunden Handel zu einem Market Maker und eine Provision oder Gebühr auf jedem Handel. ECNs mischen Raten von beiden Brokern und Market Maker, und wie Broker, Gebühr pro Handel. MM este furnizor de lichiditate pentru altii. Iti dai seama cine este mai aproape von MM pentru CHF kaufen dupa cei pflege au raportat pierderi pe 15 ianuarie. Iforex sau Admiral nu ich bin vazut printre ei. Vezi Oanda si restul Pflege au ajuns aproape de insolven. Nu puteai sa fii furnizor primar de lichiditate si sa nu fi avut probleme cu CHF. Daca nici asta nu te-a convins, eu ma retrag. Nu an timp sa iti explic tot. Daca nu am vorbit romaneste. Atunci SERVUS. Barbones 2015-04-07 14:03:38 UTC 10 Wie Sie vielleicht schon wissen, ist Devisen (ForexFX) ein unregulierter Markt, der nicht an einer Börse gehandelt wird, was bedeutet, dass die Preise, die Sie sehen und von einem Broker bekommen, variieren können Die eines anderen Maklers. Es gibt hauptsächlich zwei Arten von Maklern. Ein Typ ist ein ECN (Electronic Communications Network) und ein weiterer ein Market-Maker. Market-Maker machen oder setzen die Preise auf ihre Systeme auf, was sie denken, ist am besten für sich selbst als Gegenpartei. Dies liegt daran, jedes Mal, wenn Sie verkaufen, müssen sie kaufen, und wenn Sie kaufen, müssen sie an Sie verkaufen. Aus diesem Grund können sie Ihnen eine feste Ausbreitung, da sie sowohl das Angebot und die fragen Preis. Viele von ihnen werden dann versuchen, Ihre Bestellung zu sichern oder zu decken, indem Sie sie an jemand anderen jedoch weitergeben, können einige entscheiden, Ihren Auftrag zu halten und folglich gegen Sie zu handeln. Dies kann zu einem Interessenkonflikt zwischen dem Einzelhändler (Sie) und dem Marktmacher führen. Die ECNs hingegen geben Preise von mehreren Banken und Market Maker sowie von den anderen Händlern im ECN weiter und zeigen die besten Bidask-Preise basierend auf diesen Input. Aus diesem Grund können Sie manchmal keine Verbreitung auf ECNs, vor allem in sehr liquiden Währungspaare. Wie ECNs Geld dann verdienen Sie tun dies, indem Sie eine feste Provision für jede Transaktion. Es gibt zwei Haupttypen von Market Maker: Einzelhandel und institutionelle. Institutionelle Market Maker können Banken oder andere große Konzerne, die in der Regel bieten ein Bidask-Angebot an andere Banken, Institutionen, ECNs oder sogar Retail-Market-Entscheidungsträger. Retail-Market-Maker sind in der Regel Unternehmen gewidmet bieten Einzelhandel Devisenhandel Dienstleistungen für einzelne Händler. Cred ca Valim zice astia mici sonnen una si MM mare e alta. Timisoara 2015-04-07 14:03:49 UTC 11 Iforex ia pozitii kontra clientului, deci nu se incadreaza in endgültigen de broker sau ECN. Ce e XTB ein castigat bani cu ocazia CHF genaue pentru ca, clientii sai, au pierdut bani. Oanda nu garanteaza SL, nu e MM Regulieren von Nasdaq pentru MM nu se potrivesc pe Forex. Dar exista fime Pflege au si cont de Spitze MM si de Spitze ECN sau STP. Timisoara 2015-04-07 14:18:26 UTC 12 Pe Forex Avem Liquidität Anbieter, cred ca ar cam fi echivalentul MM de pe Nasdaq. Logan 2015-04-07 14:27:57 UTC 13 Iforex cred este cea ma tepara firma, kundenspezifische tote firmele aste iti da cont demo gratuit. ei mi au cerut sa imi fac cont echte sa il alimentez si dupa imi dau cont Demo, atat TIMP Katze imi intra bani in cont la cerea mea firma poate sa aiba sediu si in Babulania chiar nu ma intereseaza, ma intereseaza doar ce fac eu sa fac Gewinn poate Tasche in faliment un Broker :)) logan 2015.04.06 22.42.18 UTC 14 Cand tranzactionezi o singura valuta nu ai cum sa nu vezi ce se intampla in piata, este ca si cum esti parte la piata, Si eu unu persönliche fac numai analiza tehnica nu ma interesat si nici nu ma va interesa cea fundamentala. Piata indiferent de ce stire va fi. pozitiva sau negativa finta de pret tot o va atinge, de aceea betrachten ca amestecarea analizei Fundamentale cu cea tehnica este o greseala. Este bine sa iti Alegi o singura analiza si sa o inveti ca pe imnu Tarii. De citit cred ca oricare trader ein citit mai mehrerer sau mai putini dar sti cum este depinde cu ce ramai. Valim1975 2015-04-07 19:31:01 UTC 15 Sa va sintetizez eu cu MM: Daca Idemx vrea sa creasca cursul 100 puncte, nu va reusi, im Zeitplan JP Morgan da. Logan Acum Topf sa iti gesponnen mai in detaliu. Vielen Dank für Ihr Interesse an dem Hotel Veceslav Croitoru. Acum nu mai lucreaz la ei, sind site-ul forex4life. ro. Puteti vedea pe fostul vamist diskutiile mele cu el, dar omul ein mers (prerea mea) strenge pe tehnic, fr SL. Te arg sa te cum arata conturile lui acum. Norocul lui este eine Folosit Expunere Glimmer, Iar Pina la sfarsitul Anului Viitor Va Avea un Profit peste al multora dintre noi. Dar acum el sind vreo 25 pierdere. Cred ca in ianuarie Ich bin zis de vreo 4 Jahre alt Ich bin alleine und komme aus spanien. El nuuuuu. Nuuuu. Sind o disziplina de fier, pe Pflege eu, recunosc, nu reusesc sa o pastrez. DECI. DACA TRANZACTIONEZI DOAR TEHNIC, IGNORI FUNDAMENTALUL SI NU CIUPESTI. Nu te vad bine. Ca Veceslav vei pi. Ieri, de exemplu, avea undeva 150 euro gewinn la 2 tranzactii, azi putea inideide cu 70 profit pe una. Acum sind -146 pe ultimele 2 si -3488 pro gesamt. Spor la pipsi. Si fiti konzentrati la piata Daca nu stati cu sume mici minim 2 ani. Nu va bagati. Va prajiti contul cand va e lumea mai draga. Barbones 2015-04-07 20:18:43 UTC Es gibt noch keine Kommentare. Hai ca m am intors. N am fost departe, asa ca am avut timp se mai rastalmacesc un post, ca ma roade. Cand am inceput eu sa schimb valuta, ha ha ha, pe forex ma beziehen, bin fost cel mai Profitabil Trader posibil si incerc azi sa mi aduc aminte ce faceam dar e c am greu. Din ce imi aduc aminte, aveam c am 3 4 tranzactii pe saptamana. Aveam un Schablone foarte misto colorat si multi dolari in cont, Demo, normal. E hai ca ma fac bogat in 3 luni zic, la felul cum faceam Gewinn. In timp, bin inceput sa citesc una alta, situri straine, etc, si incet incet, bin inceput sa pierd, Incepusem sa Aplic metode, Strategii, incepusem sa mi fie frica ca ma brokerul din piata scoade. Auzi, eu pe demo fiind si Zustanda un maimutoi la butoane sa ma scoata pe Mine pe minus Am trecut pe real. N am scapat de Vermittler jmecher de hotii de SL uri de frica de cei de pe Forum, daca Wortspiel tranzactia mi-o copiaza siuite asa se schimba trendi si cate si mai cate. Pana können am dat de Vamist si de Tradelover. Cum scria ceva, cum imi dadea cu ciocanul in der Kappe. Vielen Dank für Ihre Bewertung! Am invatat cum se construieste Pretul, de cati bani ai nevoie sa misti Euro USD 10 Pips, ca intradevar se Fura SL uri dar cu Siguranta nu ale mele sau ale colegului de Kinn tot Einzelhandel fiind, ca piata e zufällig, ca paternurile sunt bune pe Istorisch, ca daca ai emotii esti mancat si cate si mai cate. Nici nu stiu acum, din cate stiu, cate mi se trag de la tradelover si cate le am zitieren prin alte parti. Am zitieren si carti, si elliot, si tampenii, si kariksorge doar vorbeau de psihologie si nu dadeau nicio strategie, de credeam ca mi am pierdut timpul cateva ore sa le citesc. Wie geht es dir? Cel putin eu m am lamurit. Sunt profitabil de 1 und dar tot loser am ramas pentru ca am inceput acum 7 ani deci 6 ani, nu chiar toti, caci vreo 3 am chiulit din treaba asta, ein fester pierdere pe linie. Normal, in Afara de Start Pflege eine fost cel mai einfach, usor si Profitabilität Handel Facut vreodata. M-am lamurit ca brokerii oricum castiga indiferent katze castig eu, ca atunci kerne intri in piata cele mai mari sanse le ai sa pierzi, ka marimea riscului este obligatoriu de tinut in frau daca vreau maine sa mai dau kaufen, ca timpul pierdut sa intru In piata nu inseamna ca daca am si inrat am si castigat pentru ca am pierdut timpul kalkulieren, ca in fiecare secunda se poate intampla ceva nu ai cum sa kalkulieren, ca piata e zufällig nu doar pentru mine ci si pentru Goldman sau mai stiu eu Ce banca Ca toti pierd si castiga dar eu sonnenuntergang mai dezavantajat din lipsa de resurse tehnice si informatie la secunda, ca timpul pierdut acesti ani sa invat, nu mi dau garantia ka o sa si fass ceva branza pana ies la pensie, aia minima pe economie ca alta Na fost sa fie. Stiu de oameni Pflege au castigat Zeci de mii pe luna dar contul avea sute de mii la beginnen, stiu de oameni care au pierdut Zeci de mii intr o luna si contul a fost Papat, stiu de oameni Pflege vor sa faca dintr o suta de Euro , 2 milioane, si tot incearca, stiu de oameni Sorgfalt sau lasat si sau reapucat, stiu de oameni Sorgfalt ausgeben c dubleaza conturi si Bezirk conturile Altora, stiu zeci de sisteme tehnice si grundlegende Pflege nu Zinn cont Ca pana la urma cine tine mausul e Cel Pflege entscheiden. Ce ma tine pe linia de plutire speranta. In der Zwischenzeit sperr la un iaht alb, la o insula retrasa, la o herghelie de masini in parcare, la costume nekerman, la calatorii si. Schraubstock. Sper sa Gesicht macar 0.1 la suta. Daca fac Makar de Ausflüge in Turcia din forex unde sa stau la ol incusiv o saptamana, cred ca dau o petrecere cu tematica: AM REUSIT. Se pate sa fiu Profitabil DA Se poate sa pierd, DA In ambele situatii, totul tine de mine logan 2015-04-07 20:23:51 UTC 17 Indischer Zustand der Mine chiar nu ma intereseaza grundlegenden, oricum stii ca cei Pflege tranzactioneaza Nu o sa pice niciodata de acord asupra unei analize. Fiecare vede piata valutara, ca despre asta vorbim in felul lui. Asa ca ce Gesicht x sau y este streng o pb a lui cum de astfel ce fac eu este pb mea. Logan 2015-04-07 20:39:44 UTC 18


No comments:

Post a Comment